sobota, 27 października 2012

!!!@@@PARE FAJOWYCH ŻARTÓW@@@!!!
FLIRTROWANIE NA LEKCJI
Karolina z mojej klasy podobala mi się od dawna.W końcu uznałem,że musi się dowiedzieć,co do niej czuję.Na lekcji histori napisałem jej sms-a z miłosnym wyznaniem.Karolina,która siedziała w pierwszej ławce,nie miała wyciszonego telefonu i dzwięk sms-a usłyszała nauczycielka.Wzieła jej komurkę i na głos odczytała moją wiadomość!W życiu nie było mi tak głupio.
PYTANIE::::
Skoro martwi się nie żywią,to dlaczego żywi się martwią?
_CO BLONDYNKA ROBI W SZAMBIE
_UKŁADA KLOCKI


_GDZIE MOZNA ZNALEŻĆ ŻÓŁWIA BEZ NUG??
_TAM GDZIE SIE GO ZOSTAWIŁO!!


_JAS MUWI DO KOLEGO
_WIESZ<JAK UTRZYMAC IDIOTE W NIEPEWNOSCI
_NIE JAK
AAA<PUZNIEJ CI POWIEM>>>>>
TERAZ PARE ZDJEC GWIAZD>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz